arrow_drop_up arrow_drop_down
10 juli 2020 

Hoe gaat het nu met Chananja van De Krachtcentrale meetings?

Het is een uitdagende tijd (geweest), die iedereen heel anders heeft beleefd. Hoe gaat het nu met vergaderlocatie De Krachtcentrale meetings? Je leest het hier.

Hey Chananja!
Kun je in het kort uitleggen waar De Krachtcentrale zich dagelijks mee bezig houdt?

De Krachtcentrale is nu ruim een jaar geopend na een grote renovatie waarbij alle oude elementen zoveel mogelijk bewaard zijn gebleven. Het was vroeger de plek waar de energie werd opgewekt voor de naastgelegen papierfabriek en een deel van het Gooi.

Nu is het een pand vol creativiteit en activiteit geworden. Een geweldig restaurant, kunstgalerie en sportschool zijn er te vinden en daarnaast runnen verschillende ondernemers er hun atelier.

Als kers op de taart mag ik de zakelijke wereld blij maken met een inspirerende ruimte voor vergaderingen, heisessies en presentaties. De combinatie van rauwheid van het pand en de warmte van de inrichting geeft een heerlijke vibe.

Wat zijn jullie kernwaarden?

Kwaliteit, gastvrijheid, eigenheid, flexibiliteit, inspiratie, verbetering en persoonlijk contact.

Wat is jullie drijfveer?

We willen graag meerwaarde geven aan het samenkomen van groepen mensen, zodat iedereen vol energie de Krachtcentrale weer verlaat. In onze ogen zit deze meerwaarde in het unieke gevoel van de ruimte, de kwaliteit van de catering en de service gedurende de dag.

Waarom kiezen gasten voor jullie locatie? Wat maakt jullie bijzonder?

We zochten een plek waar de ruimte zonder invulling inspirerend en uniek is. We stapten de Krachtcentrale binnen toen het water nog in de kelder stond en er al 25 jaar niet naar omgekeken was. Direct wisten we: ja dit is te gek! Hier wil je samenkomen met je team en nieuwe ideeën en energie opdoen. Het gebouw spreekt voor zich en met de styling hebben we warmte gegeven aan de stoere ruimte.

Door welke veranderingen zijn jullie heen gegaan de afgelopen jaren?

Wij zijn nu ruim een jaar open en in dat jaar hebben we heel veel kunnen fine-tunen. Het concept stond maar hebben we verbeterd om de kwaliteit naar een nog hoger niveau te tillen, en dat blijven we doen.

Hoe is de corona periode geweest voor jullie?

Stil, en dat geeft onzekerheid maar ook bezinning en tijd. Wij hebben de situatie genomen zoals hij was en gekeken wat kunnen we verbeteren nu er tijd en ruimte is. Zo is er nu airconditioning in de ruimte geplaatst zodat elke groep z’n eigen werkklimaat kan bepalen. Dit maakt het comfort zowel in de zomer als in de winter optimaal.

Zien jullie nu alweer de boekingen binnen komen?

Gelukkig wel, mensen zijn toe aan live contact en dat is fijn om te zien en meer dan ooit staan we als Meetables samen sterk.

Welke les heb je hieruit genomen?

Wanneer het onmogelijke toch gebeurd begint het ondernemen pas echt. Daaruit blijken dan ook altijd weer goede dingen voort te komen!

Waar vraagt de markt nu om volgens jullie?

Flexibiliteit en passende maatregelen. Bedrijven willen graag weer samenkomen weer willen niet meer risico nemen dan nodig is voor hun personeel en budgetten. Dat is terecht en dus zijn de annuleringsvoorwaarden aangepast zolang Covid-19 een rol speelt in de samenleving. Daarnaast worden uiteraard alle maatregelen vanuit het RIVM opgevolgd.

Zijn er verder nog andere ontwikkelingen? Hebben jullie zakelijke wensen? Of zakelijke doelen?

Het mooiste vinden we om te groeien dankzij mond op mond reclame, het grootste compliment wat je als locatie kan krijgen. Daar streven we dan ook naar, de Krachtcentrale daar moet je zijn want daar heb je alles voor een topdag!

Waarom ben je aangesloten bij Meetables?

Meetables staat voor onze kernwaarden en daarom is het zo’n fijne match, ik denk dat de zoekende klant dit ook voelt. We geloven heilig in het principe dat je samen sterker staat dan alleen en dat je elkaar juist versterkt. Het is inspirerend dat elke locatie z’n eigen concept heeft en dat we ons toch allemaal thuis voelen onder het dak van Meetables.

 

 

 

Over de schrijver
Mickey Dekker is Managing Partner van Meetables. Werkzaam voor Meetables sinds december 2018 en sinds 2020 mede partner. Tijdens haar afstuderen aan de hotelschool Den Haag heeft zij als eindopdracht onderzoek gedaan naar de kansen van en mogelijkheden voor Pop-Up locaties en heeft dit gelijk in samenwerking met Meetables in de praktijk kunnen brengen. Inmiddels zijn er 3 Pop-Up locaties actief en zullen er meerdere volgen. Mickey is naast algemeen management, verantwoordelijk voor de Pop-Up locatie tak en verzorgt daarnaast de marketing en social contentplanning.
Reactie plaatsen