Powered by SmartsuppAantal locatie boekingen verhogen? Wij helpen! | Meetables
tips voor vergaderlocaties verhuren

Advies voor vergaderlocaties

Optimaliseer je positionering en processen

Meetables is specialist in buitengewone vergaderlocaties. Onze kennis en ervaring delen we graag. Of je nu een nieuwe locatie wilt starten of een bestaande locatie wilt optimaliseren. Ontdek hoe jij het verschil kunt maken.

Samen bereik je meer dan alleen

Een écht bijzondere vergaderlocatie biedt meer dan een mooie ruimte. Het draait om exclusiviteit, een luxe beleving en een strategische positionering in de markt. Hoe kan jij het verschil maken?


Voor locatie-advies hebben we onze krachten gebundeld met Wendy Verheul van W&DY locatie-advies. Wendy is sinds 2012 verbonden aan Meetables als adviseur van potentiële nieuwe Meetables-locaties. Daarnaast is ze sparringpartner van de huidige locaties. Haar expertise?  Het optimaliseren van merkpositionering, gastbeleving en operationele processen.


Meer weten over de mogelijkheden?

Adviestrajecten

Van powersessie tot langdurige begeleiding.

PowersessieWil je snel inzicht in de kansen en verbeterpunten van jouw vergaderlocatie? Dan biedt een powersessie uitkomst. In een sessie van 3 uur krijg je een waardevolle analyse. In deze sessie bespreken we jouw ambities, de mogelijkheden in de markt en de praktische stappen om je locatie te onderscheiden.

Langdurige begeleiding
Tijdens een diepgaand traject werk je stap voor stap aan een sterke positionering, gastbeleving en operationele efficiëntie. Samen zorgen we dat jouw locatie niet alleen voldoet aan de hoge eisen van de markt, maar deze zelfs overstijgt.

Jouw locatie strategisch versterken

Van branding tot gastbeleving en operationele processen: we helpen je met alle facetten.

  1. Exclusieve vergaderruimtes
    Creëren van een unieke sfeer met maatwerkconcepten, van interieur tot servicebeleving.
  2. Verhoogde waardepropositie
    Optimaliseren van de klantreis en service-aanbiedingen om zakelijke klanten te binden.
  3. Strategische positionering en branding
    Ontwikkelen van een sterke merkidentiteit en premium uitstraling, zowel online als offline.
  4. Gastbeleving en service-optimalisatie
    Creëren van een ultieme hospitality-ervaring, van gepersonaliseerde services tot culinaire verfijning.
  5. Efficiënte operationele processen
    Stroomlijnen van systemen en workflows voor een soepele en rendabele bedrijfsvoering.
  6. Inspelen op trends en innovatie
    Advies over duurzame vergaderopties, digitale technologieën en nieuwe marktontwikkelingen.

Meer weten over de mogelijkheden?

Deze vergaderlocaties gingen je voor

Uitgebreide powersessie.

Tijdens het opzetten van de samenwerking met Meetables heeft Wendy Verheul een grote bijdrage geleverd in de vorm van een uitgebreide powersessie. Locatie verhuur was iets nieuws voor ons. Door deze sessie werd de onzekerheid bij sommige beslissingen weggenomen. Verder hebben wij onderwerpen behandeld waar wij niet aan gedacht hadden bij het opzetten van de locatie. Deze bijdrage van jarenlange kennis en tips heeft mede geleid tot het mooie eindresultaat!



















Bas Jan Proper - 

Het Pakhuys in Oegstgeest

Het enige waar ik geen moment over getwijfeld heb.

Er komt veel kijken bij het opzetten van een nieuwe locatie. Keuzes Keuzes en nog eens keuzes!!


Het is best een eenzaam proces als je dat allemaal in je eentje moet doen. Een sparringpartner die met je mee kijkt en denkt. Hoe fijn is dat! Toch zonde om niet gebruik te maken van de kennis en ervaring die er al is. De keuze voor dit adviestraject, samen met Wendy, was het enige waar ik geen moment over getwijfeld heb.




















Patty Bijl -
Heidehut de Maerle in Bussum

Wendy is echt een aanrader!

Onze prachtige meetinglocatie 12Gather is operationeel sinds juni 2022. Wendy Verheul heeft met haar kennis en ervaring de opstart begeleid. De combinatie van de inrichting en opzet van onze exclusieve meetinglocatie met  onze persoonlijke aanpak en gastvrijheid is een formule die   vanaf het begin hoog wordt gewaardeerd door onze gasten.  Wendy is professioneel en zeer vakkundig!






















Helma van Heerikhuize - 12Gather in Ankeveen
Dankzij Wendy zijn we verder gekomen.

Een samenwerking met Wendy zorgt echt voor meerwaarde! Haar professionele houding en brede expertise maken haar inzetbaar op verschillende afdelingen en niveaus, van operationele taken tot managementvraagstukken. Ze is zeer betrokken bij de opdrachten waaraan ze werkt en combineert analytisch denkvermogen met een oplossingsgerichte aanpak.

Wat haar echt onderscheidt, is haar scherpte in cijfers en haar vermogen om tot de kern van een vraagstuk door te dringen. Ze stelt de juiste vragen, onderzoekt grondig het hoe en waarom en komt vervolgens met onderbouwde, praktische adviezen. Haar transparante manier van werken draagt bij aan een soepele samenwerking en duidelijke communicatie.

Daarnaast is Wendy niet alleen professioneel sterk, maar ook een fijne collega. Haar positieve en gezellige manier van omgaan met anderen zorgt voor een prettige werksfeer. Dankzij haar combinatie van kennis, betrokkenheid en persoonlijkheid is ze een absolute aanwinst voor elk team!

Suzanne van Egmond - Achter de Dyck in Woubrugge

Heel goed geholpen door Wendy

Wendy Verheul van Meetables heeft ons bijzonder goed geholpen bij het verbeteren van onze locatie en serviceniveau bij Avalon. Met haar scherpe oog voor detail, de perfecte balans tussen klantwensen en commerciële doelstellingen van onze locatie, en haar snelle, betrouwbare aanlevering, heeft ze een enorme meerwaarde geboden. Haar communicatie is altijd prettig en professioneel, wat haar een fijne partner maakt om mee te werken. Super dat Meetables op deze manier bijdraagt aan de kwaliteitsstandaarden van haar partners!"


















Jasper - Avalon in Schoorl

Super advies als je net start!

Wendy heeft mij bij de opstart van mijn vergaderlocatie uitstekend geholpen in een power sessie waarin alle aspecten van het opstarten en runnen van een vergaderlocatie voorbij kwamen. Met een gestructureerde powerpoint presentatie, die door Wendy prima was voorbereid heeft zij mij zeer bruikbare tips and trics gegeven die ik direct kon toepassen. Het was mij direct duidelijk dat hier iemand tegenover mij zat met de ervaring die ik niet had en waar ik dus heel goed gebruik van kon maken. Van een financiële planning tot do's and dont's op het gebied van gastvrijheid en van koffiemachines tot prijsstelling van de lunches. Daarnaast was het ook nog heel gezellig met Wendy.














Natasja - Hof aan de Heul in Schalkwijk

Hele fijne samenwerking met Wendy

In december 2020 was Wendy, als freelance locatie-adviseur betrokken bij de zoektocht naar een geschikte locatie-manager voor LOODS10 Oudewater. Als interim-locatie manager was ze een ruim een jaar verantwoordelijk voor de locatie, heeft ze de geselecteerde en huidige locatie-manager opgeleid en toen kwamen de bedrijfsprocessen in beeld. Op een zeer kundige manier en met een gemotiveerde instelling werden deze processen opnieuw in kaart gebracht. Intussen werd ook nog een tweede gastvrouw opgeleid. Inmiddels blijkt dat de
geoptimaliseerde bedrijfsprocessen hebben geleid tot forse marge verbeteringen en efficiënte
manier van werken. Samenwerken met Wendy heb ik ervaren als zeer prettig. Naast haar gedrevenheid, kennis en passie voor dit beroep, zal ze ook nooit de zakelijke belangen uit het oog verliezen. Laat ik ook vooral niet vergeten dat Wendy met haar warme en vriendelijke uitstraling bij vele gasten een zeer positief en gewaardeerd gevoel achterlaat. Wendy blijft als adviseur verbonden met LOODS10 Oudewater.






George - LOODS10 Oudewater