arrow_drop_up arrow_drop_down

Vergaderlocatie
Pop-up Amsteldijk

Buitengewone vergaderlocatie in Amsterdam

Ervaar de locatie

De nieuwe sociale regels en afspraken binnen de maatschappij dwingen ook ons tot creativiteit. Bij Meetables is nagedacht over hoe je bijeenkomsten kunt organiseren en tegelijk ‘social distancing’ kunt respecteren. In kleine groepen bij elkaar komen is daarom nu al mogelijk als het voor de voortgang van de dagelijkse werkzaamheden noodzakelijk is en de situatie hier om vraagt.

Om in deze onvoorspelbare tijd het beste ervan te maken passen de locaties van Meetables zich aan om de 1,5 meter afstand te waarborgen.
Bij Meetables bevind je je in een niet openbare ruimte, met minimaal contact van anderen. Je kunt toch samenkomen en samenwerken met collega's waar de afstand van 1,5 meter gewaarborgd wordt.

De vergaderlocaties geven je het gevoel dat je thuis aan het werk bent, maar toch informatie kunt delen met je collega’s in een prettige en hygiënische werkomgeving.

Hygiëne tijdens bijeenkomsten staat altijd voorop. Er zijn extra voorzorgsmaatregelen doorgevoerd en iedereen is hiervan op de hoogte. Er zijn voldoende desinfecterende handgels en zeep aanwezig. Ook attenderen we gasten erop om gepaste afstand te houden en de voorschriften van RIVM aan te houden.

Handig om te weten

Aangepast aanbod

Pop-Up Amsteldijk is gelegen in Amsterdam
• Je bent per dag met 8 personen tegelijk aanwezig en houdt 1,5m afstand van elkaar
• Corona hygiëne pakket
• 2 ruimtes beschikbaar
• Betaald parkeren voor de deur, € 4,50 euro per uur

Faciliteiten
• Verrijdbaar lcd scherm, wifi, 1 flip-over, pennen en notitieblokken

Flexibele boekingsvoorwaarden

In deze tijd passen wij graag onze standaard annuleringsvoorwaarden aan. Uiteraard laat je jouw geplande bijeenkomst het liefst doorgaan. Echter is het fijn om te weten dat Meetables tijdelijk flexibele boekingsvoorwaarden aanbiedt om het boekingsrisico weg te nemen. Voor bijeenkomsten die geboekt worden voor 1 september 2020 geldt dat deze tot 7 werkdagen van tevoren kosteloos kunnen worden geannuleerd of verplaatst kunnen worden naar een andere datum. Let op; voor tweedaagse bijeenkomsten met overnachtingsmogelijkheid geldt een annulerings/verplaatsingstermijn van 10 werkdagen van te voren.
Voor bijeenkomsten na 1 september, gelden vooralsnog de huidige algemene voorwaarden, tenzij de RIVM maatregelen aanleiding geven hiervan af te wijken.

Vergaderruimte (80m2)

Deze locatie is gelegen in de buurt van Amstelstation, de afrit s11 op de A10 en bevindt zich op 10 minuten loopafstand van het station. De ruimte bevindt zich op de begane grond en biedt een patio naar buiten.

Pop-Up Amsteldijk biedt een moderne inrichting in een multifunctionele ruimte, waar een ieder zich direct ontspant.
De ruimte is ontworpen om een moment van rust, (her)verbinding en creativiteit te geven in de drukte van het stadsleven. De ruimte omarmt je zodra je binnen stapt en je bent volledig afgesloten van de buitenwereld.
Pop-Up Amsteldijk staat voor rust, sereniteit en kwaliteit.

Het is een echte beleving. De locatie is zo ingericht dat al je zintuigen geprikkeld worden. Met zeer hoge ramen en veel licht, authentieke elementen en een bijzondere inrichting om je creatieve geest de vrije loop te laten.
De energie gaat vanzelf stromen om nieuwe ideeën te bedenken.

Tarieven

Zaalhuur
2-8 personen
1 dagdeel € 425,=
2 dagdelen € 625,=
Toeslag 3e dagdeel € 150,=
Vroeger starten/later eindigen per uur € 100,=


Food en beverages
Vergaderarrangement 1 dagdeel € 12,75 p.p.
Vergaderarrangement 2 dagdelen € 21,50 p.p
Luxe lunch € 23,50 p.p


Alle prijzen zijn excl. btw en onder voorbehoud van prijswijzigingen.

Heb je meer informatie nodig? Neem gerust contact met ons op

Pop-Up Amsteldijk

Mickey Dekker
Amsteldijk 131
1078 RT  Amsterdam

020-2011190 | 06-39695746
www.meetingsbymickey.nl